GRIP OP UW COMMUNICATIE    |    MEER OMZET    |    BETER RESULTAATSupport

Delfin Connector® is software as a service.
Dit betekent dat u de software niet aan hoeft te schaffen, maar op abonnementbasis betaalt voor het gebruik. Het inrichten van uw persoonlijke omgeving is hierbij een eenmalige investering in uw toekomstig succes.

Eenmalige kosten

De eenmalige kosten zijn afhankelijk van de problematiek van uw huidige website. Hoe ingewikkelder die is, hoe duurder de eenmalige opstartkosten zijn. In dit tarief is tevens de helpdeskondersteuning opgenomen, waardoor u veilig kunt beginnen met het gebruik van de Delfin Connector. Natuurlijk gaan wij er hierbij vanuit dat u onze trainingen hebt gevolgd. 

De website voor de Actiemarketing module is beschikbaar vanaf EUR 950,-

Check mijn website

Maandelijkse kosten

Delfin Connector® is beschikbaar vanaf EUR 200 per maand. 
De Communicatie module is beschikbaar vanaf EUR 120 per maand.
De Actiemarketing module is beschikbaar vanaf EUR 250 per actie, met een duur van maximaal 2 maanden
 
Uw persoonlijke prijs is onder andere afhankelijk van de integratie met andere belangrijke bedrijfsprocessen als uw administratie, vooraadbeheer etc. Deze kosten worden berekend om de Delfin Connector® koppelingen te kunnen onderhouden, te kunnen doorontwikkelen en de helpdesk te kunnen bemannen.

Vraag uw offerte op

Kosten per user per maand

De kosten per user zijn afhankelijk van het aantal users dat gebruik gaat maken van de Delfin Connector en de communicatie module. Het minimum aantal users is 2 en er is geen maximum.

van t/m Userfee per maand van t/m Userfee per maand
2 10 EUR 10,00 201 500  EUR 7,00 
11 25 EUR 9,50 501 1000 EUR 6,00
26 50 EUR 9,00 1001 2000 EUR 5,00
51 100 EUR 8,50 2001 5000 EUR 4,00
101 200 EUR 8,00 meer dan 5000 EUR 3,00
 
Onder users verstaan wij gebruikers met een inlogcode. Inactieve gebruikers met een inlogcode zijn dus users. 

Helpdeskkosten

Bij normaal gebruik rekenen wij geen helpdesk kosten. Onze ervaring is dat bij de opstart van het gebruik de helpdesk zwaarder wordt benut dan wanneer u eenmaal gewend bent met de Delfin Connector® te werken. Indien u de trainingen van Delfin Connector hebt gevolgd, is het in gebruik nemen eenvoudig zelf te realiseren. Normaal gesproken zit de helpdesk dus gewoon in uw abonnementstarief. Gedurende de opstartperiode rekenen wij EUR 1,- per minuut indien uw helpdesk boven de 5 uur per maand komt.  

Kosten van trainingen

De trainingen voor de Delfin connector worden gegeven via webinars. Dat scheelt ons ontzettend veel reistijd en maakt het voor u mogelijk om de training nog eens terug te zien. Daarnaast zorgt het voor focus op het onderwerp. Er is interactie mogelijk tijdens een webinar, waardoor u uw persoonlijke vragen kwijt kunt.
Per persoon rekenen we EUR 15 voor ieder webinar.
Als u alle webinars volgt bent u voor EUR 90 volledig opgeleid. 
 
Natuurlijk is het ook mogelijk om in house een training te geven aan een groep gebruikers. De kosten daarvan bedragen EUR 495 per dagdeel exclusief reis en verblijfskosten.

Kosten van ondersteuning

De kosten voor een implementatieconsultant bedragen EUR 95 per uur
De kosten voor een contentconsultant bedragen EUR 95 per uur 

Maak mijn offerte

Disclaimer

Alle bovengenoemde kosten zijn exclusief BTW, exclusief reis en verblijfskosten en exclusief eventuele trainingsmaterialen. Prijswijzigingen zijn voorbehouden. 
 
 

Rekenvoorbeeld 1

De website van Eric is best ingewikkeld. Hij heeft best een aantal pagina's en er zitten wat rare koppelingen in de website. Eric gaat met 2 personen gebruik maken van de Delfin Connector en zij volgen allebei de trainingen. Daarna kan Eric zelf aan de gang en heeft hij de helpdesk maar af en toe nodig. 
 
Onderdeel kosten per jaar
Inrichtingskosten EUR 1.500 EUR   1.500
Eenmalige trainingen EUR    180 EUR      180
Abonnement EUR    200 EUR   2.400
Userfee EUR      20 EUR      240  
Investering in jaar 1   EUR   4.320
Investering in jaar 2   EUR   2.640
Extra omzet (uit conversie module)   EUR 45.320
 

Rekenvoorbeeld 2

De website van Biva BV is groot. Deze franchiseketen met 25 vestigingen deed al veel met social media marketing en soms liepen de maandelijkse kosten voor Facebook en Google Adwords op tot meer dan EUR 4.000 per maand. Gemiddeld besteedde ze in 2015 EUR 3.750 per maand daaraan.
Biva BV heeft 250 medewerkers en de marketing afdeling is 5 personen groot.
 
Onderdeel kosten per jaar
Inrichtingskosten EUR 4.000 EUR     4.000
Eenmalige training    
- marketing afdeling  EUR    475 EUR        475
- overige afdelingen (communicatie module) EUR 3.675 EUR     3.675
Abonnement EUR    200 EUR     2.400
Userfee EUR 1.750 EUR   21.000
Implementatie consultant (5 dagen) EUR 3.800  EUR     3.800
Content consultant (5 dagen) EUR 3.800 EUR     3.800
Investering in jaar 1   EUR   39.150
Investering in jaar 2   EUR   23.400
Besparing in marketing advertenties    EUR   30.000-
Extra omzet (uit conversie module)   EUR 337.530