GRIP OP UW COMMUNICATIE    |    MEER OMZET    |    BETER RESULTAATSupport

Delfin Connector® is software as a service.
Dit betekent dat u de software niet aan hoeft te schaffen, maar op abonnementbasis betaalt voor het gebruik. Het inrichten van uw persoonlijke omgeving is hierbij een eenmalige investering in uw toekomstig succes. 

Belangrijk om te weten is dat verschillende modules los te verkrijgen zijn. U kunt dan ook altijd instappen op een niveau wat bij uw ambitie en budget past. Onze ervaring is dat de opbrengsten van de Delfin Connector de kosten en investeringen ruimschoots overtreffen.  

Omdat wij graag open zijn over onze manier van calculeren, geven we onderstaand de methode aan die wij gebruiken om tot een prijs te komen. 

Onze offerteprijs bestaat uit:

  • Eenmalige kosten (voor het inrichten van uw keuze)
  • Maandelijke kosten (voor de master)
  • Maandelijkse kosten (per user)
  • Helpdeskkosten (fair use)
  • Trainingskosten (per dagdeel)
  • Kosten van additionele ondersteuning (Per uur)
     

Eenmalige kosten

De eenmalige kosten zijn van een aantal zaken afhankelijk. Als u ervoor kiest om uw volledige website bij ons onder te brengen zijn die kosten natuurlijk hoger dan wanneer u alleen voor een communicatiemodule kiest.

Check mijn website

 

Maandelijkse kosten

Het totaalconcept van de Delfin Connector® is beschikbaar vanaf EUR 200 per maand. 
Kiest u alleen voor de Communicatie module idan is dat bereikbaar vanaf EUR 120 per maand.
Een losse Actiemarketing module is beschikbaar vanaf EUR 250 per actie, met een duur van maximaal 2 maanden
 
 

Kosten per user per maand

De kosten per user zijn afhankelijk van het aantal users dat gebruik gaat maken van de Delfin Connector en de communicatie module. Het minimum aantal users is 2 en er is geen maximum.
De meeste bedrijven hebben minder dan 10 users. 
De staffels zijn beschikbaar op aanvraag. 

Helpdeskkosten

Bij normaal gebruik rekenen wij geen helpdesk kosten. Onze ervaring is dat bij de opstart van het gebruik de helpdesk zwaarder wordt benut dan wanneer u eenmaal gewend bent met de Delfin Connector® te werken. Indien u de trainingen van Delfin Connector hebt gevolgd, is het in gebruik nemen eenvoudig zelf te realiseren. Normaal gesproken zit de helpdesk dus gewoon in uw abonnementstarief. Gedurende de opstartperiode rekenen wij EUR 1,- per minuut indien uw helpdesk boven de 5 uur per maand komt.  
 

Kosten van trainingen

De trainingen voor de Delfin connector worden gegeven via webinars. Dat scheelt ons ontzettend veel reistijd en maakt het voor u mogelijk om de training nog eens terug te zien. Daarnaast zorgt het voor focus op het onderwerp. Er is interactie mogelijk tijdens een webinar, waardoor u uw persoonlijke vragen kwijt kunt.
Per persoon rekenen we EUR 15 voor ieder webinar.
Als u alle webinars volgt bent u voor EUR 90 volledig opgeleid. 
 
Natuurlijk is het ook mogelijk om in house een training te geven aan een groep gebruikers. De kosten daarvan bedragen EUR 495 per dagdeel exclusief reis en verblijfskosten.
 

Kosten van ondersteuning

De kosten voor een implementatieconsultant bedragen EUR 95 per uur
De kosten voor een contentconsultant bedragen EUR 95 per uur 
 

Disclaimer

Alle bovengenoemde kosten zijn exclusief BTW, exclusief reis en verblijfskosten en exclusief eventuele trainingsmaterialen. Prijswijzigingen zijn voorbehouden. 

Rekenvoorbeeld 1

De website van Eric is best ingewikkeld. Hij heeft best een aantal pagina's en er zitten wat rare koppelingen in de website. Eric gaat met 2 personen gebruik maken van de Delfin Connector en zij volgen allebei de trainingen. Daarna kan Eric zelf aan de gang en heeft hij de helpdesk maar af en toe nodig. 
 
Onderdeel kosten per jaar
Inrichtingskosten EUR 1.500 EUR   1.500
Eenmalige trainingen EUR    180 EUR      180
Abonnement EUR    200 EUR   2.400
Userfee EUR      20 EUR      240  
Investering in jaar 1   EUR   4.320
Investering in jaar 2   EUR   2.640
Extra omzet (uit conversie module)   EUR 45.320
 

Rekenvoorbeeld 2

De website van Biva BV is groot. Deze franchiseketen met 25 vestigingen deed al veel met social media marketing en soms liepen de maandelijkse kosten voor Facebook en Google Adwords op tot meer dan EUR 4.000 per maand. Gemiddeld besteedde ze in 2015 EUR 3.750 per maand daaraan.
Biva BV heeft 250 medewerkers en de marketing afdeling is 5 personen groot.
 
Onderdeel kosten per jaar
Inrichtingskosten EUR 4.000 EUR     4.000
Eenmalige training    
- marketing afdeling  EUR    475 EUR        475
- overige afdelingen (communicatie module) EUR 3.675 EUR     3.675
Abonnement EUR    200 EUR     2.400
Userfee EUR 1.750 EUR   21.000
Implementatie consultant (5 dagen) EUR 3.800  EUR     3.800
Content consultant (5 dagen) EUR 3.800 EUR     3.800
Investering in jaar 1   EUR   39.150
Investering in jaar 2   EUR   23.400
Besparing in marketing advertenties    EUR   30.000-
Extra omzet (uit conversie module)   EUR 337.530